Магазин, разположен на 150 кв.м. отваря веригата My computer. Обектът предлага широка гама компютърни продукти, консумативи и периферия за всички потребители, търсещи най-доброто за себе си.
В средата на септември, отваря врати детски кът Treasure Island. Той заема 220 кв.м. точно срещу входа на хипермаркет Карфур. Детският кът ще предложи за първи път в Бургас подобен микс от атракционни съоръжения за деца от 4 до 12 години - лабиринт, батут, пързалка, вана с топчета, къщички, колички.
Подписан е договор за мулти-бранд магазин Fan Point, който ще отвори врати в края на следващия месец. Fan Pont предлага колекциите на водещи марки като REPLAY, G-Star, Scotch&Soda, с пълната гама облекла, обувки и аксесоари в дизайнерско изпълнение и с изключително качество.
През август в Бургас Плаза мол бяха разкрити клон на Piraeus Bank, магазин на Glass House, ресторант от веригата заведения за бързо и здравословно хранене Subway.
С новите обекти общата заетост на търговските площи в мола е 90%, което индикира отличните пазарни позиции на Бургас Плаза, качествения търговски микс и популярност сред гражданите и гостите на морския град.
От откриването си през април шопинг молът се радва на постоянно растящ интерес от страна на клиентите. През върховия летен сезон техният брой нараства с около 70 процента. През юли и август броят на посетителите на седмична база надминава 130 хиляди души.
Данните сочат, че над 15 000 чуждестранни туристи са посетили мола през юли и август. За това съдействат сключените договори между Бургас Плаза АД и най-големите туроператори в България, които организират регулярни посещения на туристи в търговския център. Туристите са предимно от държави от ЕС, Русия, Израел, като има организирани посетители от по-екзотични страни като Филипините. Хипермаркетът на световния лидер Карфур, както и останалите водещи международни марки, разположени в шопинг мола, предизвикват голям интерес сред чуждестранните гости на града и на близките курорти.
„Щастливи сме, че Бургас Плаза мол се наложи като най-успешния търговски център в страната в настоящата трудна икономическа конюнктура. Това се дължи на отличния търговски микс, като водеща роля за привличането на клиенти има хипермаркетът на лидера в търговията на дребно в Европа Карфур. С новите магазини ще обогатим предложенията си от качествени стоки на конкуренти цени, ще създадем нови възможности за изгодно пазаруване и за развлечение.", коментира търговският директор Драгомир Марков.