Обектите в търговския център започнаха поетапно да отварят врати през месец март, когато лидерът в търговията на дребно в Европа - Карфур откри на територията на мола първия си хипермаркет в България. Той е разположен на 13 000 кв. м., от които 8 300 кв. м. търговска площ. Целият търговски център е построен на 52 дек., с 39 000 кв. м. разгърната застроена площ. В двуетажната сграда има над 90 магазина (26 000 кв.м. търговска площ), ресторанти и кафенета. Бургас Плаза е първият шопинг мол в България с открит паркинг, разположен на покрива на хипермаркета
За първи път в България, чрез новия мол, навлиза немската верига за парфюми Дъглас. В търговския център откриват обекти Costa Cafe, KFC, McDonald's, ресторант Fancy, Subway и най-голямата верига за кафе заведения в света Starbucks. Сред ключовите наематели в Бургас Плаза са също така веригите за облекла New Yorker, Marks&Spencer, Kenvelo, Benetton, Esprit, Adidas, Mango, Terra Nova, Mothercare, Sport Depot и Интерспорт; най-голямата верига за търговия с обувки в Европа Deichmann; dm, предлагаща дрогерийни стоки и специализирани хранителни продукти, веригата магазини за бяла и черна техника Domo, както и Inmedio, специализиран магазин за българска и чуждестранна преса цигари и други тютюневи изделия и аксесоари, карти за телефони, лотария, храни и напитки, сувенири, канцеларски материали и играчки.
Молът се намира в северната част на града - на бул.Транспортна, в близост до магистрала от София. Инвеститор на търговския комплекс е Бургас Плаза АД (собственост на Gort Holding и Bridgecorp), а размерът на инвестицията надхвърля 60 милиона евро. Архитектурният проект е дело на арх. Илиан Илиев (студио "Планинг"), главен изпълнител е ATEngineering ръководството на проекта се осъществява от SAVANT, а ексклузивен консултант е Colliers International България.
Още по темата (6): | |