Според него за пръв път в новата история на града е налице безпрецедентно единство между централна власт, общинска администрация и парламентарно представителство.
Този път за разлика от мен, председателят на транспортната комисия ще има възможност да работи в синхрон с мнозинството в Народното събрание и с правителството, освен това в качеството си на доскорошен общински съветник от Бургас, той познава в дълбочина дългогодишните инфраструктурни проблеми на региона и компетентно ще намира варианти за разрешаването им - твърди Ангелов.
Ексдепутатът смята, че Иван Вълков има пред себе си няколко приоритета, за които ще трябва да търси сериозно финансиране в много кратки срокове.
Надлез „Владимир Павлов", който според независимите технически експертизи, е достигнал критичната си точка на устойчивост и във всеки един момент може да предизвика катастрофа с непредвидими последици.
Печално известният пътен възел „Бургас-Созопол", където почти целогодишно се блокира трафика за южните черноморски курорти и за ГКПП Малко Търново.
Изготвяне и старт на реализацията на проект за околовръстен път край Бургас, който да изведе интензивния автомобилен поток извън града, за да предпази общинската инфраструктура от износване и разрушаване.
Разширение на пътя „Бургас - Слънчев бряг", което да предшества построяването на автомагистрала „Черно море".
И разбира се завършването на прочулата се в целия ЕС автомагистрала „Тракия", която в сегашното си състояние показва колко непълноценна държава сме.
Ако тези проекти се случат, в края на мандата си председателят на парламентарната комисия по транспорт Иван Вълков ще е направил за Бургас повече от всички правителства от 1989 год насам. А самият факт, че бургазлия оглавява най-тежката парламентарна комисия, е не само признание за кадровия потенциал на ГЕРБ Бургас, но и уникален шанс за цялата област - коментира Румен Ангелов.