Продължават да "валят" сигнали срещу БДЖ
Продължават да "валят" сигнали на наши читатели относно проблеми с влаковете. Този път проблемният влак е от Бургас за Пловдив. Ето какво ни пише читателката:
Опитах да стигна до Пловдив с влак, който трябваше да замине по разписание в 15:50 от жп гара Бургас, след като разбрах, че по-ранният влак (14:25) още не е заминал, отидох и попитах на информация, дали ще е така и с този в 15:50, отговориха ми, "да ще има закъснение от около 30-40 мин" реших да се кача и да изчакам, защото и по-големи закъснения съм преживявала. "Техническите причини"- който дадоха като причина за закъснениято бяха, че просто няма локомотив! Даже няма да споменавам, че до 17:00 ч. отоплението във влака се пускаше за 5 мин. на половин час.
В 17:30 ч. влака все още не беше заминал..... след час и 40 мин. закъснение.... , аз реших да сляза и просто да намеря друг начин да стигна до Пловдив на следващия ден. До 6 часа бях на гарата и все още нямаше локомотив... След това, докато си връщах билета, имаше и едно момче, което каза, че току-що са докарали локомотив, но когато го прикачили.. той не работел (момчето също си сменяше билета).
Не искам даже да си помислям дали е тръгнал влака и какво са правили хората. Имаше възрастни хора, на който очевидно им беше студено. Всичко беше просто абсурдно... 21 век сме, и сме в ЕС. Няма да обвинявам никого, но някъде има проблем и това просто не може да се случва.....