Райчев смята, че ако има ръст на доходите на част от хората в България, не може да се очаква ръст на потреблението. По-вероятно е тези пари в повече да бъдат запазени, а не изхарчени. Това е психологически момент, тъй като много от хората все още не виждат сигурност в бъдещето. А е и своеобразна оценка на мерките, които се вземат, за намаляване на ударите от кризата.
Продажбите на риба още дълго време ще останат същите, каквито са в момента, каза още Райчев. За съжаление страната ни е на едно от последните места по консумация на този продукт. В сравнение с други страни в Европа разликата е в пъти.
Най-популярната риба в България си остава скумрията. По -ограничен е пазарът на сьомга, барамунди, лаврак и ципура. Към по-масовите риби вече може да се причисли и пангасиусът. Той се появи на нашия пазар преди около 3 години и вече е добре познат на потребителите. Цената му е приемлива и може да се намери в почти всички големи вериги магазини.
Засега от компанията не смятат да експериментират с внос на нови видове риба. Това, което се прави по време на криза, е да се оптимизират доставките на добре познати видове и да се разширява търговската мрежа. Още повече, че в последния месец на миналата година и в началото на тази рибата обаче остана на заден план и отстъпи на свинското. То е традиционно за българската трапеза по време на Коледните празници. Малък ръст на консумацията на риба се очаква през летните месеци, когато търговците разчитат и на големия туристопоток по морето.