Част от подробните изисквания в официалната документация посочват:
• задвижване: 4х4, двигател V6, работен обем: приблизително 3000 куб. см., мощност kW (к.с.) при об./мин.: 235/3600, въртящ момент (Hm) при об./мин. 540/1600-2400, брой предавки на скоростна кутия: 7-степенна автоматична...
• дължина на автомобила (мм): дълга база >5200, ширина (мм) > 1870...
• мигачи, интегрирани във външните огледала...
• вградено радио, цветен дисплей с DVD и PCMCIA-слот, съвместим MP3, мултифункционални бутони за управление от волана...
• цвят: обсидиан - черен металик, тапицерия: естествена кожа - черна с махагон, тъмен орех блестящ...
„Посочените изисквания за цвят на купето, тапицерията и махагоновото покритие дори навеждат на мисълта, че вече е ясен и конкретният автомобил, който „честно" ще спечели поръчката", допълни Гюпчанов.
От ДЕЛА поставиха под въпрос не само погазването на всички норми на честната конкуренция и равнопоставеното участие при провеждането на обществени поръчки, но и икономическият аргумент за покупка на четвърти автомобил за представителни нужди на фона на липсата на средства за инфраструктура като например пътната инфраструктура в кв. Черно море в Несебър. „Покупката на кола за над 150 хил. лв. в период на икономическа криза в страната и вероятни проблеми при попълването на бюджета на общината, е най-малкото неморално и смятаме, че хората имат право да знаят какво се случва. Не може хората в най-новия квартал на Несебър да газят в кал, докато кметът кара нова лимузина от нашите пари", заяви общинският съветник от ДЕЛА Константин Гюпчанов