"Този девиз трябва да е нещо, което да остане във времето. Не е целта да се направи девиз, който да е еднодневка, да е смешен или пък хората да не го приемат и да го пренебрегват", каза Карагьозов.
На въпрос дали бъдещето изречение трябва да изразява историята на Бургас и неговото бъдещо развитие Карагьозов каза, че би могло да се погледне и по този начин.
"Моята цел е да съберем хора от най-различни сфери, за да може да се избира, да се съчетаят различни идеи, за да се постигне нещо хубаво. Няма да бъде направен девиз, който е направен просто, за да се каже, че избраната комисия уж си е свършила работата. Няма да се получи това, което стана с рекламния клип на туризма в България. Това няма да се случи тук", каза Карагьозов.
На въпрос дали по някакъв начин ще се прави широко допитване или проучване на общественото мнение, Карагьозов отговори, че не винаги подобни проучвания дават резултат, а и се получават недоразумения. В тази връзка той припомни допитване правено в страната според, което се оказва, че Христо Стоичков е по-известен от Левски.
"Така че общественото мнение го залагам на хора, на малцинството, което дава правилните решения, с които да се съобрази мнозинството, а не обратното", каза Карагьозов, визирайки бъдещият избор на общественозначими бургазлии, които ще влязат в комисията по избор на девиз на Бургас.
Предложението на авторите на докладната е бъдещата комисията да се състои от 15 члена и да вземе решения с мнозинство повече от половината от членовете си. Предлага се в състава на комисията да влязат 7 общински съветници, четирима представители на общинска администрация и четирима обществено значими граждани. Срокът в който те трябва да изберат девиз на Бургас е половин година.
Източник: Радио "Фокус"