© Burgas24.bg | | Община Бургас обявява конкурс за длъжността Главен експерт "Архитектура сгради" в отдел "Устройствено планиране и инвестиционно проектиране" към дирекция "Устройство на територията". Конкурсът се обявява на основание чл. 10А, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и заповед №1968 /15 .07.2010 г.Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове: - образователно-квалификационна степен: магистър; - професионален опит: 2 години; - ранг: IV младши.
Допълнителни специфични изисквания за заемане на длъжността: - специалност - Архитектура; - компютърна грамотност.б - тест; - интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса: - заявление по образец - Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; - декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност; - копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен; - копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.
Място и срок за подаване на документите: Община Бургас - ул. "Александровска" №26, деловодство. Документите следва да бъдат подавани лично от кандидатите или упълномощено от тях лице в срок до 14 дни, считано от датата на публикуване на обявлението, в деловодството на Общината.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: Информационното табло на източната фасада на сградата на Общината и официалния сайт на Община Бургас - http://www.burgas.bg/ - раздел "Кариери". |