Начин за провеждане на конкурса:
- тест и интервю с кандидатите.
Необходими документи за кандидатстване:
- заявление по образец - Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.;
Мястото за подаване на документите е в Община Бургас - ул. "Александровска" № 26, деловодство. Документите следва да бъдат подавани лично от кандидатите или от упълномощено от тях лице в срок до 10 дни след излизане на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса е информационното табло на източната фасада на сградата на общината и в официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел "Кариери".