Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен - бакалавър;
- професионален опит - 5 години;
- ранг - IІІ младши.
Специфични и допълнителни изисквания:
- предпочитана специалност - Право;
- компютърна грамотност: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми.
Начин за провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- интервю
Размер на основната заплата, определена за длъжността - 580 лв.
Необходими документи за кандидатстване:
- заявление по образец - Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие от удостоверение за юридическа правоспособност/за кандидатите със специалност "Право"/;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.
Място и срок за подаване на документите:
Община Бургас - ул. "Александровска" № 26, деловодство.
Краен срок за подаване на документи - до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
Информационното табло на източната фасада на сградата на общината и в официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/, в раздел "Кариери".
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.