© Burgas24.bg | | Общината обявява конкурс за длъжността главен експерт в отдел "Устройствено планиране" към дирекция "Устройство на територията" при Общинска администрация - Община Бургас.
Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са съответно: - степен на образование -магистър; - професионален опит - 2 години; - ранг - ІV младши.
Специфични и допълнителни изисквания за заемане на длъжността са: - кандидатите да са завършили специалност "Геодезия"; - кандидатите да познават ЗКИР и наредбите към ЗКИР, ЗУТ и наредбите към ЗУТ, ЗСПЗЗ и наредбите към ЗСПЗЗ, ЗОЗЗ и наредбите към ЗОЗЗ; - компютърна грамотност - MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми; Начинът за провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю с кандидатите.
Размер на основна заплата, определена за длъжността, съгласно класификатора на длъжностите в администрацията - в диапазона от 420 лв. до 1200 лв.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
- заявление по образец - Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; - декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност; - копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен; - копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.;
Документите следва да бъдат подавани лично от кандидатите или упълномощено от тях лице в срок до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението, в деловодството на Общината.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло на източната фасада на сградата на общината и в официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел "Кариери". |