*Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове:
- образователно-квалификационна степен - бакалавър;
- професионален опит - 5 години;
- ранг - IІІ младши.
*Допълнителни изисквания:
- предпочитани специалности - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол и Стопанско управление;
- компютърна грамотност: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми;
- задължително владеене на английски език.
*Начин на провеждане на конкурса:
- тест;
- превод на текст от български на английски език;
- интервю.
*Необходими документи за кандидатстване:
- заявление по образец - Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие от сертификати, удостоверяващи компютърните умения и владеенето на английски език;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.;
*Място и срок за подаване на документите:
Община Бургас - ул. "Александровска" №26, деловодство.
Документите следва да бъдат подавани лично от кандидатите или упълномощено от тях лице в срок до 14 дни, считано от датата на публикуване на обявлението, в деловодството на Общината.
*Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
Информационното табло на източната фасада на сградата на общината и официалният сайт на Община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел "Кариери".
*Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.