Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-образователна-квалификационна степен - средно образование;
-предпочитани специалности в областта на геодезията, кадастъра или икономиката;
-професионален опит-1 годинав областта на геодезията, кадастъра или икономиката;
Допълнителни изисквания:
Да познава:
- Закона за устройство на територията;
-Закона за общинската собственост;
- Наредби приети от Общинският съвет на Община Бургас.
Да владее:
MS Windows, Word, Excel, Internet Explore,Outlook Express.
Кратко описание на длъжността:
Извършване на функции и задачи, произтичащи от ЗОС, Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общински имоти и вещи, приета от Общински съвет гр.Бургас и други свързани с придобиването, управлението и разпореждането с общински имоти и вещи. Проучване, издирване и окомплектоване на документи, доказващи правото на собственост на Община Бургас. Съставяне актове за общинска собственост, подготовка на документи за извършване на разпореждания с имоти, частна общинска собственост, изготвяне на докладни записки до Общински съвет, изготвяне на становища и докладване в комисии, изготвяне на заповеди на основание чл.64, ал.1 от ЗОС и др.
Необходими документи за кандидатстване:
-заявлениесвободен текст до Кмета на Община Бургас;
-професионална автобиография;
-копиеотдокументизапридобитаобразователно-квалификационнастепен;
-копиеотдокументи, удостоверяващипродължителносттанапрофесионалнияопит - трудовакнижка, осигурителнакнижка, служебнакнижка и др.
Начин на провеждане на подбора на кандидатите:
-подбор по документи;
-интервю-събеседване с одобрените кандидати.
Място и срок за подаване на документи:
Община Бургас - ул.Александровска №26, деловодство.
Краен срок за подаване на документи - до 14 дни, считано от датата на публикуване на обявлението.
Списъците или други съобщения във връзка с обявлението ще се публикуват на официалният сайт на Община Бургас-http://www.burgas.bg/, раздел "Кариери".
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.