* Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен - бакалавър;
- професионален опит - 2 години;
- ранг - IV младши;
* Допълнителни изисквания:
- да познават Закона за туризма, Наредбата за рекламната и информационната дейност в Община Бургас и Наредбата за преместваемите обекти в Община Бургас;
- компютърна грамотност: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми;
* Начин за провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- интервю;
* Необходими документи за кандидатстване:
- заявление по образец - Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или ранг - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.;
* Място и срок за подаване на документите:
Община Бургас - ул. "Александровска" № 26, деловодство.
Краен срок за подаване на документи - до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението.
* Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
Информационното табло на източната фасада на сградата на общината и в официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел "Кариери".
* Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.