© Burgas24.bg | | Община Бургас обявява конкурс за длъжността "Юрисконсулт" в отдел "Организиране на обществени поръчки и концесии" към Дирекция "Управление на общинската собственост" при Общинска администрация на Община Бургас.
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността: - образователно-квалификационна степен - магистър; - специалност - "Право"; - професионален опит - не се изисква; - ранг - V младши; - лицето да притежава удостоверение за юридическа правоспособност. Размер на основната заплата, определена за длъжността - 550 лв. Допълнителни изисквания: - компютърна грамотност: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми; Начин за провеждане на конкурса: - решаване на тест; - интервю. Необходими документи за кандидатстване: - заявление по образец - Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; - декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност; - копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен; - копие от удостоверение за юридическа правоспособност; - копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.;
Място и срок за подаване на документите: Община Бургас - ул. "Александровска" № 26, деловодство Краен срок за подаване на документи - до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: Информационното табло на източната фасада на сградата на общината и в официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел "Кариери". Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник. |