ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Криминални
Институции
Общество
Други
Читателски
Община Бургас обяви конкурс за нови 122 работни места | ||||||
| ||||||
"Асистентска подкрепа“ е специализирана социална услуга, която включва ежедневна почасова подкрепа в домашна среда на лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност, деца с трайни увреждания и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ. Максималната продължителност за ползване на услугата от един потребител е според индивидуалната оценка на потребностите и е до 4 часа дневно всеки работен ден. Необходимите документи, които трябва да бъдат подадени са заявление за кандидатстване по образец, документ за самоличност /за справка/, копие на документ за придобита образователно-квалификационна степен за завършено основно образование, копие на документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит, копие от сертификат/и за извършени обучителни курсове и декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин и не е поставено под запрещение. Кандидатите за длъжността "Социален асистент“ могат да намерят всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени на адрес: гр. Бургас, ул. "Иван Богоров“ № 19, всеки работен ден, от 08.30 до 16.30 часа и на официалната интернет страница на Община Бургас. Всички документи следва да бъдат подадени на адрес: улица "Иван Богоров“ № 19. За кандидатстване за длъжността "Социален работник“ се изисква минимална образователна степен "бакалавър", специалност: "Социални дейности", "Социално консултиране и психология" или "Социална педагогика". Професионален опит: не се изисква. Крайният срок е до 16.00 часа на 10.02.2021 г., а изискванията може да намерите тук. Подборът на всички кандидатите за работа ще бъде извършен на два етапа – допустимост по документи и чрез провеждане на интервю /събеседване/. До интервю не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията. Списъците на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати, както и датата, часът и мястото за провеждането му се обявяват на табло пред входа на Домашен социален патронаж Бургас- звено "Асистентска подкрепа“ и всеки кандидат се информира по телефон или имейл, които е посочил в заявлението. С одобрените кандидати за заемане на длъжността "Социален асистент“ ще бъдат сключени трудови договори на 8 часов работен ден, като един асистент ще предоставя подкрепа на минимум трима потребители. Одобрените кандидати за социален работник ще бъдат назначени на трудов договор на пълно работно време, редовна смяна. Капацитетът на услугата ще бъде до 355 потребители, като нуждаещите се също могат вече да кандидатстват за нея. Кандидатите за потребители трябва да заявяват желанието да ползват социалната услуга "Асистентска подкрепа" по настоящ адрес чрез подаване на заявление-декларация по образец, което могат да открият също тук. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Бургас:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна новина от "Бургасбус"
17:12 / 27.11.2024
Дами попълниха титулярния съдийски състав на Апелативен съд – Бургас
13:48 / 28.11.2024
Ето къде няма да има вода днес в Бургас
09:58 / 28.11.2024
Бургас посреща Камиона на добрината на Coca-Cola на 4, 5 и 6 декември
11:44 / 28.11.2024
19-годишен айтозлия загази сериозно
09:35 / 29.11.2024
16 дни ваканция за учениците в Бургас
15:32 / 27.11.2024
Виктор и Беба си дават ново начало извън къщата
09:03 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета