© Burgas24.bg | | Община Бургас открива процедури за провеждане на конкурси за отдаване под наем за срок от пет години на обособени части от недвижими имоти - публична общинска собственост, представляващи ученически столове, както следва:1. Помещения /столова/ с полезна площ 138,47 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ "Г. Бенковски", гр. Бургас, и павилион с полезна площ 16,24 кв.м, находящ се в сградата на училището, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 450 лева - Заповед № 2244/11.08.2010 година.
2. Помещения /столова/ с полезна площ 303,75 кв.м, находящи се в сутерена на СОУ "Иван Вазов" и ПГЕЕ "К.Фотинов", гр. Бургас, и павилион за закуски с полезна площ 13,10 кв.м, находящ се на партера в сградата на училището, с обща начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 200 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 600 лева - Заповед № 2245/11.08.2010 година.
3. Помещения с полезна площ 118 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ "Любен Каравелов" в гр. Бургас, подходящи за столова /разливочна/, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 100 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 300 лева - Заповед № 2246/11.08.2010 година.
4. Помещения с полезна площ 430,00 кв.м, находящи се на 1-ви етаж в Блок "Г" на ОУ "Христо Ботев", кв. "Долно езерово", гр. Бургас, подходящи за столова и павилион с площ 10,45 кв.м, с обща начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 450 лева - Заповед № 2247/11.08.2010 година.
5. Помещения, с полезна площ 89,53 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ "Христо Ботев", с. Маринка, Община Бургас, подходящи за столова, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена,в размер на 80 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 240 лева - Заповед № 2248/11.08.2010 година.
6. Помещения /микрокухня/ с полезна площ 34,40 кв.м, находящи се на 1-ви етаж в сградата на ОУ "Васил Левски", кв. "Горно езерово", гр. Бургас, подходящи за пакетирани закуски с начална конкурсна цена: месечна наемна цена, в размер на 80 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 240 лева - Заповед № 2249/11.08.2010 година.
7. Помещения с полезна площ 320 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ "Найден Геров", ж.к. "Меден рудник", гр. Бургас, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 450 лева - Заповед № 2250/11.08.2010 година.
8. Помещения с полезна площ 72 кв.м, находящи се в блок №1 на първи етаж в сградата на СОУ "Константин Петканов", ж.к. "Меден рудник", гр. Бургас, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 450 лева - Заповед № 2251/11.08.2010 година.
9. Помещения с полезна площ 476,76 кв.м, находящи се в блок "А" на втори етаж на ОУ "Елин Пелин", ж.к. "Меден рудник", гр. Бургас и "бюфет" за закуски с полезна площ 31,40 кв.м, находящ се на първи етаж, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 200 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 600 лева - Заповед № 2252/11.08.2010 година.
10. Помещения с полезна площ 108,10 кв.м, находящи се на първи етаж в сградата на СОУ "Димчо Дебелявов", ж.к. "Славейков", гр. Бургас, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 450 лева - Заповед № 2253/11.08.2010 година.
11. Помещения с полезна площ 140 кв.м, находящи се на първи етаж в сградата на СОУ "Йордан Йовков", ж.к. "Изгрев", гр. Бургас, с начална конкурсна цена: месечна наемна цена в размер на 150 лева без ДДС. Размер на депозита за участие в конкурсната процедура - 450 лева - Заповед №2254/11.08.2010 година.
Условия и изисквания, на които следва да отговаря всеки кандидат: Кандидатите трябва да отговарят на следните условия: Да са регистрирани като търговски дружества или като дружества по законодателството на държава-членка на Европейския съюз, или на държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство; Да нямат парични задължения към държавата по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията; Да нямат задължения към Община Бургас; Да не са в производство по несъстоятелност или ликвидация. Да организират храненето в ученическия стол (павилион), съгласно Наредба №37/21.07.2009 г. в сила от 15.09.2009 г. за здравословно хранене на учениците;
Качеството на хранителните продукти и стоки да отговаря на изискванията на Закона за храните (обн. ДВ бр. 90 от 15.10.1999 г., изм. и доп. бр. 31 от 13.04.2007 г., в сила от 13.04.2007 г..), за което Изпълнителят гарантира със сертификат за качество, произход и годност от производител към момента на всяка доставка;
Доставяните продукти, необходими за приготвянето на храната или готовите закуски, да бъдат съпроводени със сертификати за качество, издадени от съответните надлежни органи;
Предлаганият асортимент да е съобразен със здравословното хранене на учениците, в т. ч. и с изискванията на "Сборник рецепти за ученическите столове и бюфети", издателство Техника, 2002 г.;
Цените на предлаганите продукти да не бъдат по-високи от стойностите на продуктите, предлагани на пазара;
Да разполага с квалифициран персонал, обезпечаващ организирането на ученическото столово хранене;
Кандидатът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, което се доказва с копие от разплащателната ведомост за месеца, предхождащ подаването на предложението;
Да представи доказателства за извършване на дейности по организация на хранене /или продажба и разпространение на хранителни продукти/;
Да поддържа за своя сметка техниката и съоръженията в кухненския блок и предоставения инвентар, посочени в приемно-предавателния протокол.
Да поема всички разходи за ел. енергия, вода, топлинна енергия и други консумативи в наетия от фирмата обект;
Кандидатът да предложи инвестиции в обекта, като изготви подробни количествено-стойностни сметки за видовете и количествата строително монтажни работи, които ще извърши в обекта с оглед изискванията на РИОКОЗ и Областна инспекция по труда за функциониране на ученическия стол /павилион/, както и социални ангажименти към училището;
Кандидатът, или свързано с него лице, не е бил участник, несключил договор по реда на чл. 53, ал. 2 от НРПУРОИВ.
Цена на конкурсната документация за всеки имот - 110 (сто и десет) лева без ДДС, внесени в касата в Центъра за административно обслужване (ЦАО), невъзстановими след приключване на процедурата. Документацията за участие в конкурса се закупува от Центъра за административно обслужване на Община Бургас, ул. "Александровска" №26, всеки работен ден до 10.09.2010 г. от 10:00 до 16:00 часа.
Оглед на имота, предмет на конкурса може да бъде извършен на 17.08.2010 г., 26.08.2010 г. и на 07.09.2010 г. от 9:00 до 12:00 часа .
Предложения за участие се подават в Центъра за административно обслужване, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост, всеки работен ден от 10:00 до 16:00 часа, в срок до 15.09.2010 година.
Предложенията на кандидатите да са изготвени и представени съгласно Образец-предложение (Приложение №1), неразделна част от конкурсната документация.
Разглеждане, оценяване и класиране на предложенията ще се извърши на 16.09.2010 год. от 10:30 часа, в сградата на Община Бургас, на ул. "Александровска" №26, ет. 1, стая №111.
Допълнителна информация: тел. 056/907 222 - Виолета Иванова, и тел. 056/841 534; 841 729 - инж. Янка Маркова. По-рано, със заповед на кмета Димитър Николов номер 2242 от 10 август 2010-а, поради неспазване на разпоредбата на чл. 52 (изречение второ) от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общински имоти и вещи, бяха отменени кметските Заповеди № 2123, № 2125, №2126, №2127, №2128, №2129, №2130, №2131, №2132, №2133 и № 2134 от 29.07.2010 год. за откриване на процедури за провеждане на конкурси за отдаване под наем на обособени части от имоти - публична общинска собственост, както следва:
1. Помещения /столова/ с полезна площ 138,47 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ "Г. Бенковски", гр. Бургас, и павилион с полезна площ 16.24 кв.м, находящ се в сградата на училището.2. Помещения /столова/ с полезна площ 303,75 кв.м, находящи се в сутерена на СОУ "Иван Вазов" и ПГЕЕ "К. Фотинов", гр. Бургас, и павилион за закуски с полезна площ 13.10 кв.м, находящ се на партера в сградата на училището.
3. Помещения с полезна площ 118 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ "Любен Каравелов" в гр. Бургас.
4. Помещения с полезна площ 430,00 кв.м, находящи се на 1-ви етаж в Блок "Г" на ОУ "Христо Ботев", кв. "Долно езерово", гр. Бургас.
5. Помещения с полезна площ 89,53 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ "Христо Ботев", с. Маринка, Община Бургас. 6. Помещения /микрокухня/ с полезна площ 34,40 кв.м, находящи се на 1-ви етаж в сградата на ОУ "Васил Левски", кв. "Горно езерово", гр. Бургас.
7. Помещения с полезна площ 320 кв.м, находящи се в сутерена на ОУ "Найден Геров", ж.к. "Меден рудник", гр. Бургас. 8. Помещения с полезна площ 72 кв.м, находящи се в блок №1 на първи етаж в сградата на СОУ "Константин Петканов", ж.к. "Меден рудник", гр. Бургас.
9. Помещения с полезна площ 476.76 кв.м, находящи се в блок "А" на втори етаж на ОУ "Елин Пелин",ж.к. "Меден рудник", гр. Бургас и "бюфет" за закуски с полезна площ 31,40 кв.м, находящ се на първи етаж.
10. Помещения с полезна площ 108,10 кв.м, находящи се на първи етаж в сградата на СОУ "Димчо Дебелявов", ж.к. "Славейков", гр. Бургас.
11. Помещения с полезна площ 140 кв.м, находящи се на първи етаж в сградата на СОУ "Йордан Йовков", ж.к. "Изгрев", гр. Бургас.
Стойността на закупената тръжна документация да бъде възстановена.
Настоящата заповед да се връчи на Директора на Дирекция "Управление на общинската собственост" при Община Бургас, Директора на Дирекция "Бюджет и финанси" при Община Бургас и на Председателя на Тръжната комисия, за изпълнение. |