Общо 18 348 000 лв. ще бъдат похарчени за чистотата на територията на община Бургас през тази година. Това показва план-сметката за 2015 г., внесена от кмета
Димитър Николов и одобрена от Общинския съвет. Това е с над 1,2 млн. лв. повече в сравнение с миналата година. Основно увеличението на разходите се дължи на въвеждането в експлоатация на новото регионално депо и съпътстващите инсталации, въвеждане на редица допълнителни дейности и на увеличаване размера на отчисленията от 22 на 28 лв. на тон отпадък. Освен това в града вече има и нови обществени пространства - площад "Тройката" и новата Морска гара, които ще трябва да се лъскат. Близо 9 млн. лв. ще се отделят за събиране и транспортиране на отпадъци и осигуряване на контейнери за боклука. 5 440 000 лв. са отделени за метене и миене на улици и риене на преспите по общинската пътна мрежа. 3 934 000 лв. ще бъдат за депониране, изграждане, закриване на депа и др. съоръжения за обезвреждане.
Източник: в. "Монитор"