"Все повече българи предпочитат удобството на електронните услуги, което им спестява време и пари. Данъчната кампания приключи успешно. На всички служители от дирекция "Обслужване" благодаря за високия професионализъм, за това, че за поредна година осигуриха компетентно и качествено обслужване на клиентите", коментира по повод края на кампанията директорът на дирекция "Обслужване" в ТД на НАП Бургас Сияна Димитрова.
Вече започна обработването на годишните данъчни декларации, подадени чрез пощенските оператори, като от НАП Бургас уточняват, че при технически грешки или пропуски, физическите лица ще бъдат уведомявани чрез имейл, sms, телефонно обаждане или писмо.Очакванията на администрацията са уведомените да потърсят по най-бърз възможен начин контакт с приходното ведомство.