Издаваните касови бележки на стойност 4 лева за целодневно паркиране съдържаха необходимите реквизити, а касовият апарат бе свързан дистанционно със софтуера на приходната агенция. Наетите лица работеха със сключени договори за 8-часов работен ден, проверката не установи и разлики в касовата наличност. Екипите на НАП се увериха на място, че пешеходният достъп до плажа не се възпрепятства, а до паркинга се достига по общински път.
Във връзка с многобройните обаждания и запитвания към териториалната дирекция на Националната агенция за приходите в Бургас относно заплащането на престоя в зоната, обособена като паркинг, от структурата на приходното ведомство в морския град уточняват, че Националната агенция за приходите не е институцията, която издава разрешения за извършване на търговска дейност, но контролира начина, по който се осъществява тази дейност от фискална гледна точка. В този смисъл, на паркинга на Силистар събирането на такса за паркиране се извършва съобразно данъчните правила. От НАП призовават плажуващите да изискват фискален бон, а ако има случаи на отказ за издаване, незабавно да се подава сигнал до НАП, като това може да става на националния информационен телефон 0700 18 700.