Читателка на
Burgas24.bg се свърза с медията ни, за да изрази възмущението си от отношението на медиците от Спешния център в Бургас.
Ето и разказа на Ивелина Г.:Здравейте искам да изкажа възмущението си от хората, работещи в Спешен център Бургас! От 9 до 13 август бяхме на почивка в Несебър. За жалост малкото ни детенце на 11-и започна да повръща за много кратко време се обезводни. Момчето от хотела извика линейка откараха ни в спешен център Бургас. Да не говорим за отношението спрямо нас, извикаха педиатър, който потвърди че 3-годишното ни дете е обезводнено. Каза, че нямала право да ни включи система, след като не сме приети в болницата. Най-човешки и обясних, че не сме от тук, предложих да си заплатя система на детето, ако това е проблемът - и това отказ. Накара ме да напиша, че отказвам хоспитализация и да си се връщаме обратно, от където сме дошли.Изпращайте ни вашите читателски сигнали на novini@burgas24.bg, на телефони 0886 49 49 24, 0700 450 24 или на фейсбук страницата ни. Сигнализирайте ни за всичко, което ви е направило впечатление и считате, че трябва да бъде отразено!