© Burgas24.bg | | Един милион лева са похарчени за реклама на българското море. Кампанията за популяризиране на курортите ни стартира от началото на юли и ще продължи до септември, обяви във Варна председателят на Държавната агенция по туризъм Анелия Крушкова.
Рекламата ще се върти в страните, откъдето има прилив на туристи към България.
Продължава и кампанията в Румъния, която бележи ръст от 57%. За сметка на това губим позиции на традиционни пазари. 35% е спадът в Сърбия, 5,7% в Македония, 7,3% в Германия. С 35% по-малко са англичаните, които ще дойдат това лято, въпреки че те имат над 40000 жилища у нас.
Резервът, на който се надява браншът, е, че българите все още не са излезли масово в отпуск. Дори това да стане, до края на септември едва ли ще успеем да компенсираме загубите, смятат браншовиците.
Толкова зле не е било друго лято, вайкат се хотелиерите. Според тях заради кризата чужденците са си останали у дома това лято, вместо да ходят зад граница на море. Леглата в курортите все още стоят празни въпреки големите намаления и всякакви глезотии, които се предлагат на летовниците.
Източник: в. "Стандарт" |