Инж. Михалевски посочи, че теренът на Бургаската корабостроителница по ОУП на Бургас е с предназначение за транспортно-комуникационна инфраструктура и не трябва да бъде променяна, поради много и комплексни причини.
"Така, че борбата трябва бързо да продължи с обществен натиск и да намери своето разумно и нормално решение", подчерта народният представител.
"Тиражираната в медиите информация, че новите собственици на Бургаската корабостроителница имали намерения да изграждат на по-голямата част от площадката туристическа и търговска зона предизвиква безпокойството на цялата бургаска общественост и хората, работещи в корабостроителницата са силно притеснени ", каза още инж. Михалевски.
Той подчерта, че продължават да стоят много въпроси, които не получават отговор от собствениците на корабостроителницата.
Депутатът бе категоричен, че не бива да забравяме да потърсим истината за истинската причина на фалита на бургаската корабостроителница.
"Възможно ли е корабостроителницата да натрупа от присъщата си дейност стотици милиони левове задължения? Има ли връзка фалита и с други свързани фирми, които натрупаха десетки милиони задължения при строителството на Лот 4 на АМ"Тракия" и Лот 2 АМ "Марица"?, запита председателят на Парламентарната комисия по регионална политика. Според него трябва да се настоява пред собствениците на Първа инвестиционна банка, честно и открито, да заявят на цялата общественост какви са намеренията им.
Още по темата (45): | |