* Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове, за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен - бакалавър
- професионален опит - 2 години
- ранг - IV младши.
* Допълнителни изисквания:
- компютърни умения: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми.
* Начин за провеждане на конкурса:
- решаване на тест
- интервю.
* Размер на основната заплата, определена за длъжността - 535 лв.
* Необходими документи за кандидатстване:
- заявление по образец - Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.
* Място и срок за подаване на документите:
Община Бургас - ул. "Александровска" №26 (деловодство)
Краен срок за подаване на документи - до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението.
* Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
Информационното табло на източната фасада на сградата на Общината и в официалния сайт на Община Бургас - http://www.burgas.bg/, в раздел "Кариери".
* Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.