"Не съм доволен, но със сигурност няма аналог на такъв голям като мащаби проект, където всичко да се случва гладко и безконфликтно", отговори кметът на Бургас
Димитър Николов, попитан дали е доволен от изпълнението на проекта "Интегриран градски транспорт на Бургас", предаде репортер на
Burgas24.bg.
Кметът добави, че непрекъснато се разкрива подземна инфраструктура и че в Бургас няма подземен кадастър.
"Всеки, който е бил на власт в този град, е копал и е прокарвал тръби, водопроводи и кабели както си реши. По времето на социализма това го е правила държавата, след това Общината, правили са го много частни фирми. Сега искаме да вкараме ред. Там, където ние провеждаме строителство по линия на "Интегрирания градски транспорт", изместваме масово подземни комуникации, които не са общинска собственост. Но така или иначе, за да няма аварии след време, ние ги правим с качествени материали и това малко забавя", каза Николов.
Кметът призна, че има проблем със скоростта на строителството.
"Десетки фирми работят. Масово това са местни фирми. Изискваме от тях много повече от това, което те могат да направят. Признавам, нямаме достатъчно експерти в Общината. Нямам бюджет, с който да назнача достатъчно хора, които да следят. Бяха 50, сега около 42 обекта - всичко това трябва да се наблюдава ежедневно", посочи бургаският градоначалник.
Той добави, че трудностите и авариите не са причина да се спре проектът.
"Каквото и да ни коства, колкото и негативи и критики да получавам, а аз ги получавам ежедневно, няма да спра. Ако не правим нищо - щях да бъда добър. Сега съм лош", завърши кметът Николов.