
ЗАРЕЖДАНЕ...
Кметът: Проектът за интегрирания градски транспорт няма нищо общо с договора за концесията на спирките | ||||||
| ||||||
Ръководителят на проекта Руска Бояджиева каза, че новите спирки, включително платформите и заслоните, които предстоят и се изграждат в момента по бързата автобусна линия по проекта, няма как да бъдат включени в концесионния договор. "Съгласно правилата на програмата те си остават собственици на община Бургас и ще бъдат управлявани и стопанисвани от общината", каза Бояджиева. Ивелина Стратева, директор "Стопански дейности" в община Бургас допълни, че съгласно подписания договор за концесията фирмата е имала задължение да изгради спирките от градския транспорт по двете зони, които гласува ОбС - Бургас. "В момента ангажиментът на фирмата е да плаща ежегодно концесионно плащане, което прави и да предоставя 10% от рекламната площ за нуждите на общината, което също се прави и се следи от страна на администрацията. Събират се 67 хил. лв. годишно на зона, а 134 хил. лв. е годишно за двете зони. Фирмата поддържа и спирките без реклама като част от концесията, която гласува ОбС. Предоставени са всички банкови гаранции на фирмата. С тази докладна предлагаме на ОбС да поиска от новото дружество да предостави нови банкови гаранции и едва след това да освободим старата фирма", каза Стратева. Източник: Радио "Фокус" |
Още по темата: | общо новини по темата: 195 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/33 ] следващата страница |
тел.: 0886 49 49 24
novini@burgas24.bg