Това решение бе взето по време на заседание при заместник - кмета на Бургас по бюджет и финанси Красимир Стойчев с териториалните директори и началниците на общинските отдели „Обществен ред и сигурност", „Местни приходи от данъци, такса и реклама", „Стопански дейности", и „Туризъм".
На срещата бяха обсъдени извършването на проверки по Закона за туризма, Закона за защита на потребителите и наредбите за опазване на обществения ред, за преместваемите обекти, и за рекламната и информационна дейност на територията на община Бургас.
В разговора се акцентира на правомощията на звеното за защита на потребителите към общинската администрация. Взето бе решение за извършване на ревизии и съвместни проверки между Община Бургас и Районната комисия за защита на потребителите. Служителите, извършващи проверките ще бъдат застраховани срещу злополука за сметка на Общината.
Ще продължат действията за премахване на незаконните рекламни съоръжения, а неправилно паркираните автомобили в комплексите и кварталите ще бъдат вдигани от паяците по предварително изготвен график.
Преместваемите обекти ще бъдат проверявани дали спазват указанията в наредбите за преместваемите обекти, рекламната и информационна дейност. Според изискванията те трябва да отбележат на видно място името на обекта, адреса, телефона и номера на разрешението. Тези от тях, които имат издадени разрешения за поставяне на маси, столове, тенти и чадъри трябва да поставят такъв документ на външната стена на обекта.