Неограниченият и необременен светоглед на бъдещите дизайнери представи употребяваните материали в светлина, в която бе изненада да се видят. Талантливите деца обраха овациите не само заради креативността на всеки модел, но и заради сръчността, с която се отличи всеки един от детайлите.
"Екологичната и социална отговорност се възпитава от най-ранна възраст, затова и с радост приехме партньорството с фондация "Шанс за децата на България" в еко-инициативата", заяви след шоуто мениджърът на мол Галерия Бургас Симона Първанова.
"Земята се задъхва от човешката дейност и е крайно време да осъзнаем, че грижата за природата не е модерно хоби, нито е единичен акт, а трябва да се превърне в начин на живот. Това е залегнало и в концепцията на нашия мол - проектиран е да използва по-малко електричество и питейна вода и значително са снижени вредните емисии посредством енергоефективни климатични инсталации от най-ново поколение. А щом един мол може да бъде екологичен, вярвам, че и ежедневието на всеки един от нас може да стане такова," каза още Първанова.
Екологичните инициативи в мол Галерия Бургас продължават с кампанията за рециклиране на стари дрехи на магазин H&M. Всеки клиент, който занесе плик с вече ненужни дрехи в магазина на модния гигант, без значение от състоянието или производителя, ще получи ваучер за 15% намаление при следваща покупка.