Съоръженията на EVN България разполагат с достатъчно инсталирана трансформаторна мощност като компанията извършва ежедневен мониторинг и анализ на товарите и потреблението на енергия. В EVN България функционират денонощно и 2 диспечерски центъра за управление на мрежата, откъдето се осъществява наблюдение и контрол на съоръжения от електроразпределителната мрежа. Извършена е и профилактика на всички съоръжения, които се управляват чрез дистанционна система, което позволява бързо извършване на технически манипулации без посещение на място. В района на Черноморието продължават дейността си и две мобилни подстанции на дружеството - в гр. Каблешково и в с. Приселци (до Обзор).
Техническата инфраструктура на EVN България в област Бургас се обслужва от общо 5 клиентски центъра - Бургас, Бургас Юг, Поморие, Приморско и Карнобат. Във всеки от тях са осигурени необходимият брой аварийни екипи, които да реагират при необходимост. В курортите северно от Бургас ще бъдат разположени допълнителни 3 дежурни екипа към постоянните 3 групи. Осигурени са дежурни групи за Бургас и за курортите южно от Бургас. Дружеството има готовност за включване на допълнителни екипи при необходимост. Всички сътрудници разполагат с наличен материален резерв и специализирана техника, а аварийните автомобили са проверени за необходимите наличности. Допълнителен ресурс са и осигурените по места дизелови агрегати за осигуряване на електрозахранване при аварийни ситуации. Дружеството поддържа редовен контакт и местните и централни власти.
Като част от процеса по подготовка и информираност на клиентите EVN България проведе на 27 и 28 май 2014 г. изнесени информационни срещи с клиенти от черноморски общини. Представители на дружеството се срещнаха с граждани в Несебър, Царево и Малко Търново, а по-рано такава среща беше организирана и в Българово. Срещите се проведоха в рамките на инициативата "EVN при Вас" за директен контакт с клиенти. Тя включва посещение на място от експерти на дружеството по общини и кметства, включително и в малки населени места. Посещенията са предварително обявени с цел провеждане на отворена за всички дискусия по теми от интерес за гражданите. Срещите се провеждат в присъствието на клиенти, представители на общински администрации и др. Сред обсъжданите теми бяха конкретни потребителски въпроси, теми от сферата на клиентското обслужване, въпроси свързани с поддръжка на мрежата в района.
Предприетите мерки от EVN България целят обезпечаването на летния туристически сезон по Южното Черноморие. Денонощно на разположение на клиентите е също и телефонният център на дружеството:
ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 - телефон при липса на захранване
0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg
www.evn.bg