Право да продължат придобиха само консорциумите "Леонард Вайс" - "Транспортно-строителни войски" - ГБС" , българско-италианското "Салчев - Енергоремонт" и френската ТSO. "Леонард Вайс" - "Транспортно-строителни войски" - ГБС" и българско-италианското "Салчев - Енергоремонт" имат по равен брой точки на техническата оферта за всички позиции - по 30. ТSO, която играе само за позиция 1, има 23.3 точки от техническата оферта.
За позиция 1 най-ниска цена дава "Леонард Вайс" - "Транспортно-строителни войски" - ГБС" - 49.191 млн. лева с ДДС.
За позиция 2 по-ниска е ценовата оферта на "Салчев - Енергоремонт" - 246.506 млн. лева с ДДС. За позиция по-ниската цена представи отново "Леонард Вайс" - "Транспортно-строителни войски" - ГБС" - 215. 778 млн. евро с ДДС.
Крайният срок за избора на изпълнител е 7 юни.
На отварянето на офертите присъстваха замeстник-министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски и генералният директор на компанията инж. Милчо Ламбрев.
Ценовите предложения оповести председателят на комисията Джоанна Димитрова - директор на дирекция "Финанси и управление на собствеността" на ДП НКЖИ
Преди подготвянето на протокола с решението на комисията не може да стане ясно по какви причини са отстранени пет от осемте участника.
Позиция 1 е за рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово - Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, и е с приблизителна разгъната дължина на железния път 21 км.
Позиция 2 е за рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора - Ямбол и Завой - Зимница, включително главните коловози в гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях с приблизителна разгъната дължина на железния път 120 км.
Позиция 3 е за рехабилитация на железопътната отсечка Церковски - Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски с приблизителна разгъната дължина на железния път 28 км и подновяване на железния път в отсечката Карнобат - Бургас, включително главните коловози в гарите Карнобат и Бургас и всички гари и спирки между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 122 км.
Източник: в."Строителство градът"