"Би било много добре колегите да направят и парламентарно питане по въпроса, за да може и от трибуната на Народното събрание да се чуе каква е причината този така необходим пътен участък все още да не е завършен. А именно: Още през 2007 г. управляващите от предходното, червено правителство са подписали договор за около 300 000 лева за изготвяне на проект на пътя за срок от една календарна година. От тази сума са преведени близо 90 процента, но четири години по-късно проект все още няма и това блокира каквито и да е действия по реконструкцията. Оставям без коментар факта, че цената е изключително завишена и се фокусирам върху това, че фирмата, посочена от предходното правителство, замразява изграждането на пътя, по който всяка лято минават средно по 30 000 автомобила на ден", коментира Димитър Бойчев.
По думите му депутатите от БСП трябва да се срамуват да повдигат тази тема. През управлението на предходното правителство Пътната агенция бе на прякото подчинение на Министерски съвет, начело с червения лидер Сергей Станишев и за нея отговаряха персонално трима вече бивши министри - Пламен Орешарски (един от "загрижените" депутати, които едва ли са споменали този факт по време на срещата си в Слънчев бряг), Асен Гагаузов и Петър Мутафчиев.
"Опитваме се да направим и невъзможното за да започне реалната работа. Трябва да се изготви и парцеларен план, и отчуждителни процедури. Ако фирмата беше изготвила проекта в срок реалната работа по пътя вече можеше да е започнала, защото още в началото на мандата на ГЕРБ депутатите от региона представихме проблема в ресорното министерство. Там имат желание да се работи приоритетно по този участък. Така както вече две години се работи ефективно по голяма част от пътищата в областта, които по времето на предходните БСП-правителства останаха само в червените им сърца и в предизборните обещания", казва Бойчев.