До 30 юли ще продължи събирането на средства по кампанията, която има за цел да провокира дарителството и гражданското участие за подобряване състоянието на различни обекти в градската среда, които хората носят в сърцата си, като символ на града.
Анна Николова е предложила обекта-победител. Тя се аргументира за избора си по следния начин:Църквата е един от символите на гр.Бургас, построена в началото на 20 в. със средства на граждани и гости на града. Една от най-емблематичните и красиви сгради в България. За съжаление църквата е затворена за посещения през 2011г. заради изграждане на подземен паркинг под сградата, което строителство унищожи част от църквата, пропука стените й и направи влизането в нея опасно. Сградата се нуждае от спешен ремонт. Няма бургазлия, който да не е посещавал тази църква. Аз съм кръстена в тази църква.
Националната кампания "Място в сърцето" се провежда за пръв път у нас и разчита единствено на гражданската инициативност. Тя се реализира от Фондация "Работилница за граждански инициативи", с което изпълнява мисията си да насърчава различни общности да поемат отговорност и да работят активно за социалното развитие. Burgas24.bg е медиен партньор на инициативата.