Таксиметровите автомобили на "Инди кар" цака клиентите си с нова допълнителна такса, за която не предупреждават. За това сигнализира читателка на
Burgas24.bg, която е останала силно изненадана от новите цени на услугите.
"Желая да Ви разкажа как таксиметрова фирма "Инди кар", чийто коли изцяло са завзели стоянките пред Мол Галерия, от 01.08.2017г. имат допълнителна такса от 0.99 лева. След като се качих в таксито, таксиметровият шофьор пуска брояча с първоначалната такса - 1.99 лева, а не е 0,99 лева, /както е обявено/. Изминаваме 2.4 км. и сумата която трябва да заплатя за изминатите километри е 4.28 лева. След поискване на касова бележка с фирма ЕТ "Йоско - Йоско Йосифов"(превозвач на "Инди кар") учтиво ми се предоставя такава и виждам: цена за километър, първоначална такса, цена за престой, както и допълнително начислена такса от 0.99 лева - "такса повикване", разказва Светла К.
"На въпроса, защо имам такава такса, таксиметровият шофьор отговаря: "при оплакване се обадете на фирмата". Решавам да се обадя във фирмата "леко гневна" и оттам ми обясняват за въпросната допълнителна такса, която аз лично вярвам, че ще я има до 01.09.2017г., но не могат или не искат да ми кажат как тази допълнителна такса е регламентирана като "такса повикване", въпреки че съм се качила на таксито от стоянка, а не съм го повикала. Вярно е, че ден година храни, но въпросните таксиметрови фирми да не забравят, че сезонът ще свърши и отново ще си стоят "гладни" и ще свиркат по булевардите да си търсят клиенти", пише още читателката ни.
Други наши читатели разказаха, че таксата от 0,99 лева им била представяна като "лятна надбавка". При всички положения това е иновативен подход, който предизвика безкрайно противоречиви коментари.
Burgas24.bg предоставя на таксиметровата компания право на отговор!