Сайта няма само да информира, а ще дава възможност и за обратна връзка с гражданите. Това обаче ще става само, ако гражданите отправят коректно своите запитвания, а не анонимно. Ще се отговаря и на тези жалби и запитвания, които са подадени от конкретни лица, посочили координати за обратна връзка.
Кметът Николов обяви, че част от средствата по проекта ще бъдат отделени за обучение на специалистите, за закупуването на лицензиран софтуер.
Като успех бургаският кмет оповести започналата в началото на годината инициатива на бургаската общинска администрация за премахването на понятието "Молба" във всички документи, адресирани от гражданите до ръководената от него администрация. В началото на кампанията 70% от гражданите са използвали обръщението "молба" , в момента процентът е снижен до 10. Гражданите на Бургас вече са възприели използването на термините "Искане", "Питане", "Жалба", което е прецедент в страната.