Сънародникът ни признава, че е впечатлен от мащабите на организацията и от огромната ефективност на бизнес практиките, които се прилагат. Според него част от примерите за подражание, които биха могли да се въведат и в България, са внушителния процент от хора в неравностойно положение, които са напълно интегрирани в личния състав, разкриването на офиси по домовете на някои от сътрудниците, което води до намаляване на разходите за офис площи, снижаване на натоварването на градския транспорт и респективно намаляване на вредните емисии в атмосферата от изгорелите газове. Мартин Миланов смята, че спортът може да бъде печеливш бизнес и у нас, но пътят до това ниво е много продължителен.
Икономистът беше няколко години изпълнителен директор на Бургаските черноморски солници и на дистрибуторската компания „Онтайм".