ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Криминални
Институции
Общество
Други
Читателски
България няма изграден устойчив образ сред чуждите туристи | ||||||
| ||||||
По думите му - парите от реклама се връщат многократно, когато биват изхарчени по умел начин. За да е ефективна една реклама, тя трябва да съдържа така нареченото изключително предложение за продажба, а именно това, което откликва на потребностите, на интересите на туриста, за да дойде, да види България и да я предпочете пред всички останали дестинации. Това все още трудно се различава в българските рекламни спотове. Опитът да хванем всичко от нашата страна и да го представим като национален "тюрлю" гювеч е малко неефективен. Разбира се, фактът, че има национални туристически рекламни клипове, е положителен, просто трябва да се намери акцентът - както турците правят акцента върху техните плажове и възможността за семейна почивка, гърците върху тяхната древна история, както румънците в момента правят акцента върху Дракула и възможността да се открие нещо екзотично в рамките на Източна Европа, каза той. Източник: infotourism.net |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Бургас:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
ВиК Бургас: Тук няма да има вода днес
05:00 / 13.11.2024
Спират водата на тези места днес в Бургас
09:24 / 12.11.2024
Инцидент на пешеходна пътека с момиченце от Айтос
17:09 / 12.11.2024
Меденруднишката батка в "Биг Брадър" пак счупи тъпомера
10:19 / 12.11.2024
Първи подробности за мегаакцията на АМ "Тракия"
15:47 / 12.11.2024
3 инцидента на пешеходни пътеки в Бургаско, борят се за живота на жена!
10:09 / 12.11.2024
Полиция, ДАИ, Митници и АПИ окупираха АМ "Тракия"!
11:33 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета