© | В обновения "Център за административно обслужване" на Община Бургас вече работи електронна билетна система за управление на "опашките". Това нововъведение гарантира по-ефективно обслужване на жителите и гостите на града.Сега административните услуги във фронт офиса на Общината /намиращ се на гърба на сградата на ул. "Александровска" 26/ се ползват, след като гражданинът си изтегли пореден номер от въведената билетна система. Тя е многоезична, като освен на български, предоставя нужната информация на руски и английски език.
При новата организация на работа, на гишета ще се обслужват само и единствено гражданите и гостите на града, а за обработката на цялата вътрешна кореспонденция е сформиран специален офис в друго помещение.
Община Бургас първа в страната стартира курс по обучение на жестомимичен език за служители от администрацията, които са в непрекъснат контакт с граждани. Той се провежда и в момента.
Курсът се организира съвместно със "Съюз на глухите в България", който осигурява свои лектори. Дейностите се изпълняват по проект "Обучение на служителите на общинска администрация Бургас", ОП "Административен капацитет", съфинансирана от ЕС чре Европейския социален фонд. |