"Електронното издаване на билети за влак може да стартира до края на годината", съобщи още Владимиров. Той призна все пак, че в реализацията на този проект има известно забавяне.
Във влака София-Бургас вече има интернет. Владимиров очаква скоро да се пусне онлайн достъп и по линията от София до Варна.
Реформата в БДЖ, започнала преди година и половина, е най-голямата, правена в българско предприятие. "Тя е не само мащабна, но и изключително сложна", обясни Владимиров. Тя включва в себе си четири по-малки отделни реформи - преструктуриране на холдинга, оптимизиране на персонала, преструктуриране на задълженията, развитие и инвестиции. Въпреки че реформата вече дава резултати, изразяващи се в намаляване на загубите на холдинга, ръководството на предприятието не е доволно изцяло от нея и в скоро време планира да предприеме стъпки за ускоряването й.
"В железницата работят повече хора, отколкото са необходими", заяви Владимиров и коментира, че от холдинга ще бъдат съкратени минимум 2800 души до 2014 г. Възможно е уволнените да са повече, ако се прецени, че след направената оптимизация, все още има хора, които нямат необходимата натовареност. Броят на съкратените може да нарасне и по друга причина - ако се появи криза и БДЖ отчете спад на товарите.