Автобусът на "Ентуртранс" от ада на АМ "Тракия" бил блъскан на два пъти преди инцидента

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (2)
11:50 / 26.11.2012
1180
Катастрофата на Автомагистрала "Тракия" с пътнически автобус на фирма "Ентуртранс", която стана на 15 юни 2011 година отне живота на девет от пътниците и коренно преобърна живота на десетки от пътуващите в злополучния автобус. Свидетелите по делото, каза преди заседанието днес, че се надяват делото най-после да тръгне по същество. Повечето от тях споделиха, че желаят от подобни инциденти да бъдат взети необходимите поуки и те да не се повтарят , а пътуването да бъде сигурно за хората, независимо какъв вид транспорт ползват.

Атанас Атанасов от Каблешково, каза че последиците от катастрофата за него са както в физически така и психически и оставят за цял живот.

"Би следвало тези, които им дават лицензи за тази дейност да затегнат контрола. Очаквам поне да се оправят нещата в транспортната система. Аз лично не мога да го забравя този случай. Пострадах тежко. Преживях операции. Не е лесно да се забрави. Особено е тежка психическата травма. Физическата също остава за цял живот", каза Атанасов.

На въпрос дали вярва, че ще бъдат наказани истинските виновници за трагедията той отговори отрицателно. Според него вината ще бъде стоварена на оцелелия водач на автобуса.

Коренно след катастрофата се променя живота и на Милена Ганчева и вече е със 60 % инвалидност. Вследствие на катастрофата загубва работата си в Гърция, а в момента споделя, че по ирония на съдбата работи в областта на транспорта.

"Инвалид съм. Не мога да кажа че съм добре. Опитвам се да се справя с живота. Очаквам правилна присъда и в България да пътуваме с по-голяма сигурност. Надявам се да се променят нещата", каза Ганчева.

19-годишната Мария Маринова, каза че плановете и за бъдещето са претърпели големи промени. Отложила е следването си с една година. Споделя, че все още помни всичко от катастрофата.

"Най-страшно беше докато чакахме линейките. Получих наранявания предимно в областта на краката, разкъсани сухожилия, проблеми в колената. Няколко дни не можех да се движа. Два месеца бях в болница, претърпях много операции и ми предстоят още", каца Мария Маринова.

Според нея вината трябва да бъде поета от собствениците на автобусната фира, които са допуснали този стар автобус да се движи.

"Това е един автобус, който изобщо не бил годен за движение, но въпреки това се е движел. И за да спечелят едни 20 лева от билет те рискуват човешки животи", каза Мария.

Един от бившите шофьори, работели в фирма "Ентуртранс", който не пожела да си каже името сподели пред журналисти, че катастрофиралият автобус е бил блъскан два пъти и един път се обръщал и въобще не е бил годен да превозва пътници.

На въпрос дали е било практика да се ползват такива стари и непригодни автобуси от собственика на превозваческата фирма той отговори утвърдително като допълни, че всички автобуси са били стари.

Източник: Радио "Фокус"

Виж коментарите (2)

Още по темата (125):
04.03.2016 Интерпол издирва Ениз Ченгел с червена бюлетина
11.02.2016 Интерпол на помощ за издирването на Ениз Ченгел
10.11.2015 Изчезна собственикът на рейса, който погуби 9-има на АМ "Тракия"
21.10.2015 ВКС потвърди присъдите за катастрофата на АМ "Тракия", при която загинаха 9 души
05.01.2015 Общо 25 г. затвор за катастрофата на АМ "Тракия" от 2011 г.
31.07.2014 Ченгел, Точев и Димитров съжалиха за случилото се на АМ "Тракия" през 2011
г.
Още новини от Новини от Бургас:
Над 200 предложения за брак на ден: Коя е бургаската Барби от "Ко...
Калин Стоянов е втори в листата на "ДПС - Ново начало" в Бургас
Времето в неделя: Ще има ли желаещи за плаж?
Полицаи мерят сили в турнир с добра кауза в Слънчев бряг
Петър Кънев ще е водач на листата в Бургас за изборите
Бургас е част от световната инициатива Park(ing) day


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).