"Целта на анкетните проучвания е да подобрим връзката с пациентите и да им дадем възможност при изписването да посочат какво е било отношението на лекарите, медицинските сестри и санитарите към тях, от какво са останали доволни и от какво не", споделя изпълнителният директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков. В помощ на това от повече от месец болницата откри и специален e-mail за сигнали при нередности: tvoiat.signal@gmail.com, на които се отреагира в рамките на 4 дни.
В първия месец от пускането на анкетата 74% от пациентите определят отношението на лекарите към тях по време на престоя им в УМБАЛ Бургас като много добро, 18,4% като добро, а 7,6% като лошо. 61% посочват, че отношението на медицинските сестри към тях е било много добро, според 33,8% то е било добро, а според 5,2% - лошо. 50% от пациентите са оценили обслужването от санитарите като много добро, 42,4% като добро и 7,6% като лошо. По-голямата част от лекувалите се в болницата са на мнение, че при необходимост отново биха потърсили помощ в УМБАЛ Бургас.
Сред препоръките на пациентите са подобряване на битовите условия, обновяване на инвентара, повече обслужващ персонал и съобщаване на повече подробности на близките за състоянието и лечението на пациентите. Част от тях се оплакват, че пръстовият автентификатор, който се прилагаше до скоро, ги е затруднявал.
Голяма част от лекуваните използват анкетата, за да благодарят на медиците. "Страхотни сте!", "Добре, че Ви има! Благодаря за отделеното внимание", "Пожелавам Ви много здраве, бъдете все така усърдни", "Доволна съм от отношението, организацията и професионализма на екипа на отделението" са само малка част от положителните коментари, които пациентите оставят в анкетата.