190 са предложенията за рекламно мото на регионална марка „Странджа"
190 са предложенията за рекламно мото на регионалната марка „Странджа", изпратени за конкурса. Това каза Андриана Андреева от фондация „Биоразнообразие". Тя допълни, че това е втора фаза на конкурса, но след разясняване на конкретните изисквания за рекламно мото на регионалната марка интересът е по-голям. „Сега предложенията са по-концентрирани, разясняването имаше ефект", коментира Андреева. Тя каза още, че крайният срок, в който могат да се изпращат предложения е 15 март, като няколко дни след това ще е ясно и мотото-победител, което ще стои на стоки и услуги, създадени и предлагани в парк Странджа. Като по-интересни предложения тя открои „Странджа- нещо истинско" или „Уют и вкус в обятията на природата".
Източник: р. "Фокус" - Бургас