ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Криминални
Институции
Общество
Други
Читателски
161 длъжници на НАП-Бургас подсетени по телефона | ||||||
| ||||||
Общо в страната 1300 клиенти на НАП са казали, че нямат нищо против от агенцията да им звънят и да им напомнят, че на са се издължили на хазната. В същото време 4% от анкетираните са заявили, че не са удовлетворени от този подход, а 9% не могат да преценят какво е отношението им към тази инициатива на приходната агенция. Това показват резултатите от проведената през декември 2010 г. и първата седмица на 2011 г. кампания на Националната агенция за приходите за напомняне на клиенти, че имат задължения към бюджета за данък върху доходите на физическите лица. Целта на кампанията беше да се напомни на около 2866 човека, че са декларирали данъци в размер на близо 1,5 млн. лв., но са пропуснали да ги заплатят в законово установения срок. 92% от хората, които дължат данък върху доходите са казали на служителите от колцентъра на НАП, че ще предприемат действия, за да го платят. От проведените разговори е станало ясно още, че около 26% от клиентите на администрацията не са платили задължението си поради липса на финансови средства. Други 850 клиенти на НАП са казали пред служителите от колцентъра, че не са покрили дълговете си поради липса на информация. В същото време седемнадесет човека са заявили, че не желаят да заплатят своите задължения. От НАП напомнят на клиентите си, че срещу тези, които са отказали съдействие на колцентъра или са обещали, че ще погасят задълженията си, но не са го направили в срок от 7 дни, ще започне процедура за принудително събиране на данъка. Това може да включва запор на банкови сметки, на заплата и дори продажба на имущество, ако длъжникът не прави нищо за уреждане на задължението си.След вливането на АДВ в НАП през 2010 г. беше въведена нова практика при събирането на дългове към хазната, при които разходите по принудителното изпълнение са равни или превишават стойността на вземането на държавата. В тези случаи обаждането от колцентъра на НАП спестява значителни средства от разходите по изпращане на покани, работни заплати на публични изпълнители, както и значително съкращава времето за уведомяване на длъжника. Средната стойност на едно изходящо обаждане от колцентъра на НАП е 30 стотинки. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Бургас:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
ВиК Бургас: Тук няма да има вода днес
05:00 / 13.11.2024
Спират водата на тези места днес в Бургас
09:24 / 12.11.2024
Инцидент на пешеходна пътека с момиченце от Айтос
17:09 / 12.11.2024
Меденруднишката батка в "Биг Брадър" пак счупи тъпомера
10:19 / 12.11.2024
Работник загина нелепо на пристанище в Бургас
14:25 / 14.11.2024
Част от 2 жилищни комплекса в Бургас днес остават без вода
05:00 / 14.11.2024
Отлични новини за туризма в Бургаско
12:05 / 13.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета