Под мотото „Природата ви приветства с „Добре дошли" в залите за пристигащи и заминаващи пътници, пред терминалната сграда, а също и на главния път към летището, рекламни транспаранти, постери и светещи рекламни съоръжения денонощно работят за популяризирането на българския туристически продукт.
Мащабната рекламна кампания бе осъществена благодарение на доброто съвместно сътрудничество между Държавната агенция по туризъм и Фрапорт АГ - мажоритарен акционер в смесеното германо-българско дружество „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД - концесионер на летищата във Варна и Бургас. Летищният оператор предостави безвъзмездно рекламни площи на територията на летище Франкфурт, а агенцията - визиите за съоръженията. Рекламата е позиционирана там през трите месеца, в рамките, на които са основните записвания на туристите за летните им ваканции.
Летище Франкфурт е второто по натовареност летище в Европа. Всеки месец повече от 4 милиона пътници от целия свят, заедно с още 1,5 милиона посетители и посрещачи преминават през терминалите на летището.
В качеството си на оператор на летищата в Бургас и Варна и един от големите стратегически инвеститори в региона, „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД е силно заинтересован от всички възможности за подпомагане на неговото развитие и е готов да помогне с всички възможности, които разполага за популяризиране на страната и привличане на повече гости.