0.04 % от клиентите на EVN са подали жалби заради завишените сметки

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
10:51 / 10.03.2009
505
EVN Bulgaria отчели по-малко оплаквания от свои клиенти за неправилно отчетени сметки, съобщиха от дружеството. Едва 0.04% от абонатите са подали жалби(общо 564) през февруари. От тях EVN са установили основателност на само 18% от тях. Според данните на австрийците дори сметките за януари 2009 били по-ниски с 4 лева от тези за януари 2008 година, въпреки увеличените цени в средата на миналата година.

„През феврури тази година бе постигнат своеобразен рекорд по отношение на информацията, която Центърът е подал към своите клиенти", коментира Жанет Стойчева, ръководител отдел Център за връзка с клиенти. „През февруари 2009 г. към националните номера на дружеството са постъпили 100 529 обаждания. 34506 клиенти са ползвали активно новата услуга за автоматична проверка на сметка на тел. 0700 1 7777 (след набиране се натиска 1 и се въвежда ИТН), а 89,42 % от останалите клиенти са били консултирани относно фактура, липса на захранване или са получили информация за други услуги".

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Бургас:
Откриха мигранти, натъпкани в тайници на турски автобус край Круш...
Ето как да се освободите от старите автомобилни гуми без да наруш...
Откриха учебен център в УМБАЛ Бургас
Отлични новини за туризма в Бургаско
Трима шофьори разбраха, че бургаските полицаи са безпощадни
ВиК Бургас: Тук няма да има вода днес


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).