0.04 % от клиентите на EVN са подали жалби заради завишените сметки
EVN Bulgaria отчели по-малко оплаквания от свои клиенти за неправилно отчетени сметки, съобщиха от дружеството. Едва 0.04% от абонатите са подали жалби(общо 564) през февруари. От тях EVN са установили основателност на само 18% от тях. Според данните на австрийците дори сметките за януари 2009 били по-ниски с 4 лева от тези за януари 2008 година, въпреки увеличените цени в средата на миналата година.
„През феврури тази година бе постигнат своеобразен рекорд по отношение на информацията, която Центърът е подал към своите клиенти", коментира Жанет Стойчева, ръководител отдел Център за връзка с клиенти. „През февруари 2009 г. към националните номера на дружеството са постъпили 100 529 обаждания. 34506 клиенти са ползвали активно новата услуга за автоматична проверка на сметка на тел. 0700 1 7777 (след набиране се натиска 1 и се въвежда ИТН), а 89,42 % от останалите клиенти са били консултирани относно фактура, липса на захранване или са получили информация за други услуги".