ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Криминални
Институции
Общество
Други
Читателски
0.04 % от клиентите на EVN са подали жалби заради завишените сметки | ||||||
| ||||||
„През феврури тази година бе постигнат своеобразен рекорд по отношение на информацията, която Центърът е подал към своите клиенти", коментира Жанет Стойчева, ръководител отдел Център за връзка с клиенти. „През февруари 2009 г. към националните номера на дружеството са постъпили 100 529 обаждания. 34506 клиенти са ползвали активно новата услуга за автоматична проверка на сметка на тел. 0700 1 7777 (след набиране се натиска 1 и се въвежда ИТН), а 89,42 % от останалите клиенти са били консултирани относно фактура, липса на захранване или са получили информация за други услуги". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Бургас:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Едър чернокоп заля пазара в Бургас
15:45 / 10.11.2024
Млад мотоциклетист от Люляково загина на място
10:04 / 11.11.2024
Второ земетресение у нас!
14:37 / 11.11.2024
Тежка катастрофа с много пострадали в Бургаско
15:42 / 10.11.2024
Шестима са в болница след катастрофата на пътя за Бургас
16:23 / 10.11.2024
Ето какво е състоянието на пострадалите в мелето на пътя Средец – Бургас
09:24 / 11.11.2024
Поредна издънка в "Пееш или лъжеш"
12:54 / 10.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета