ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
"Звездичките" на промоционалните стоки и имаме ли шанс да си купим харесаното | ||||||
| ||||||
"Некоректна практика е поставянето на текстове, към които водят звездички над посочените промоционални цени на избрани продукти в брошурите, с послания от типа, че е възможно тези стоки да бъдат изчерпани още през първия ден. Законът обаче казва, че когато търговецът обяви намаление, той трябва да осигури наличности за целия период на промоцията“, обясни експертът. Освен това, по закон, намалението не може да бъде по-кратко от един работен ден. Тя отправи препоръка за лоялно поведение: "След като търговецът предполага, че няма да може да осигури такова количество, каквото ще се търси, може да обяви акцията за един, два или три дни. Ако му остане, може без това послание, с червен етикет вътре в обекта пак да го продава и да привлече клиентите.“ Габриела Руменова разказа и за друг нечестен подход. Търговецът пуска новата промоционална брошура, на третия-четвъртия ден от промоционалния период изпраща през 3-4 медии съобщение, че конкретни стоки няма да могат да бъдат доставени поради непредвидени обстоятелства, а други пък ще се продават на по-високи от обявените в каталога цени. "Как този търговец би могъл да гарантира, че с него ще достигне до цялата аудитория, която е покрита с разпространяването на брошурите в пощенските кутии, по интернет, чрез приложенията за отстъпки? Това е некоректно поведение“, каза още тя. Рекламирането на несъществуващи намаления или на оферти със скрити условия за отстъпки, чиито стойности никога не се достигат, също са нелоялни практики, посочи Руменова. "Нелоялна практика е всяко послание, което е заблуждаващо или абсолютно невярно. Много пъти виждаме в платформите за закупуване на настаняване или на пакетни пътувания надпис "цена до ... лв.“ Когато отвориш, виждаш, че тази цена въобще я няма – от 240 лева, например. Тя е от 600 нагоре. Това са кукички, които целят да "дръпнат“ потребителя, той да влезе навътре и да направи някакъв компромис“, обърна внимание тя. В края на разговора Габриела Руменова обобщи идеята за съществуването на некомерсиалния проект "Ние, потребителите“: "Абсолютно безвъзмездно даваме съвети, помагаме при подготовката на жалба до търговец. Правили сме го много пъти, имаме случаи на върнати големи суми за покупки извън търговски обекти, с потребителски кредити. Имаше казус с фалшив парфюм от интерет, както и с дефектен флакон на парфюм от дрогерия – потърпевшите си взеха обратно парите. Постепенно хората развиват своето мислене - информацията все по-лесно достига до тях, по-ангажирани са с проблемите, които ги засягат и лично. Чувстват се мотивирани не само да изразят своето мнение по тях, но и да станат участници в преодоляването им и в намирането на работещи решения, които да доведат до съществена промяна на пазара. Защото ние сме едно общество, живеем в този свят и искаме да подредим нещата така, че да не срещаме толкова много бариери по пътя си, за да можем, когато ежедневието ни е малко по-лесно, да се насочим към своите проекти, към своето развитие и усъвършенстване“, заключи тя. |
Още по темата: | общо новини по темата: 376 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/63 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Дами попълниха титулярния съдийски състав на Апелативен съд – Бургас
13:48 / 28.11.2024
Ето къде няма да има вода днес в Бургас
09:58 / 28.11.2024
Бургас посреща Камиона на добрината на Coca-Cola на 4, 5 и 6 декември
11:44 / 28.11.2024
19-годишен айтозлия загази сериозно
09:35 / 29.11.2024
Виктор и Беба си дават ново начало извън къщата
09:03 / 29.11.2024
Спират водата на тези места в Бургас днес
10:02 / 29.11.2024
Дойде от Айтос в Бургас, за да краде
09:16 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета