Замисляли ли сте колко пари давате за пазаруване в големите супермаркети и колко - в малките квартални магазини. Там, където продавачите ви познават и ви поздравяват. Ако направите бърза сметка, ще установите, че макар отношението в по-малките магазини да е по-добро, везните се накланят в полза на по-големите.
Причините са много - те са по-удобни, има по-голям избор, а и доста често цените им са по-ниски. Пък и колко от нас имат време да обикалят малките квартални магазинчета? Колко имат желание да мъкнат торби и да се чудят дали първо да минат през млекарницата или през месарския магазин. Пък и не трябва да се забравя, че ако имате малко дете, количките в големите магазини и това, че може да поставите детето в тях ви спестяват постоянните забележки, дърпания за ръка и така нататък на малкия любопитен герой. Затова и по-голямата част от хората правят голямото си седмично пазаруване в супермаркетите.
Големите магазини предлагат дори възможността да се шляете безцелно из тях. Но все пак тези хора са малцинство. Повечето имат предварителен списък с продуктите, които искат да си купят. Тази изпитана рецепта спестява разсейването от витрините. Защото все пак колкото по-голям е даден магазин, толкова повече неща има изложени.
Най-добър вариант към списъка за пазаруване е да добавите и информация за това кои неща са на промоция и колко струват. Подробна информация за това може да намерите на
kimbino.bg. В сайта са събрани всички брошури с нови и намалени неща на различните супермаркети. При това са в много удобен електронен вид - не се налага да събирате хартиените такива и да се чудите къде да ги оставите или къде да ги изхвърлите. Съответно - това решение е доста по-екологично - няма хартия, няма мастило. Пък и kimbino.bg е удобно. Мобилната версия е толкова бърза, че може да разгледате промоциите на магазина, към който пътувате, докато сте в градския транспорт или в автомобила си.
Ето, например,
тази седмица в листовката на Лидл има отлично предложение - 4 л. гръцки зехтин за 37,99. С това количество може да бъдете спокойни до средата на есента. А що се отнася до горещите летни дни - добавете наистина вкусен италиански сладолед.
Всъщност Лидл наистина мисли от гледна точка на потребителя (което обяснява и пазарния успех на компанията). Магазините са така зареждани и подредени, че купуващите да могат да се оправят със седмичния си списък си за 20-30 минути. Това означава по-малко продукти, но пък ви спестява чуденето между три почти идентични вида фъстъчено масло, например.