Заради жегата вентилаторите вече трудно се намират по магазините

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
17:16 / 05.08.2012
563
Топлото време и летните отпуски са забавили производствата на предприятията и са свили потреблението, сочат данни на националната статистика. На фона на заспалия пазар някои стоки се открояват с осезаем ръст над всички останали.

Кога жегата е полезна за бизнеса?

Когато продавате климатици, хладилници и вентилатори, например. При този вид техника за последните 2 месеца търсенето се е увеличило 3 пъти. Вентилаторите дори вече са дефицит и трудно се намират в магазините за техника.

Сладоледеният бизнес също е в разцвета си - очаква се тази година един човек да изяде средно литър и половина от освежаващото лакомство.

Почти двойно повече това лято са външните щандове за сладоледи, което води след себе си нови клиенти, но не и по-високи обороти. Търговците се оплакват, че клиентите купуват за по-малко пари.

Три пъти повече вода и безалкохолни напитки купуваме в горещините.

Най-търсени са газираните течности, студените чайове и плодовите сокове. Годишно пием по около 200 литра течности, от които най-много вода.

И докато през горещите месеци твърдият алкохол бележи спад, бирата се радва на засилен интерес. Най-предпочитани това лято особено сред младите са плодовите бири.

Източник: bTV


Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Хиляди отдадоха последна почит към капитан Венцислав Дункин
Адвокати от цялата страна готвят протести, недоволни са от ветото...
Николай Костов: Вендинг машините за лекарства не са безопасни, пр...
Корабите от Противоминната военноморска група ще пазят Черно море...
Пилот, летял с L-39 Албатрос: И най-опитните понякога грешат
Калин Стоянов: Приех сериозно отправената покана от Делян Пеевски...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).