ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Забавянето на онлайн покупки не скъсява 14-дневния срок за отказ | ||||||
| ||||||
"Ако покупката не пристигне при нас до 30 дни, имаме право да се откажем от нея. Много пъти за потребителя е важно пратката да дойде до дадена дата. Някой има рожден ден и ние сме взели подарък за този рожден ден, но той вече е отминал и разваляме сделката, тъй като се е наложило да купим нещо друго. Тогава, ако сме платили предварително, търговецът трябва да ни върне парите в 14-дневен срок и то по начина, по който сме ги превели, освен ако не договорим друго“, даде пример тя. Руменова обясни какви са задълженията на търговците и препоръча какво да бъде поведението на потребителите, ако при обявено съобщение за намаление впоследствие се окаже, че отстъпките обхващат само най-непопулярни размери облекла – много големи и много малки номера: "Ако намалението важи само за отделни артикули, търговецът задължително трябва да ги е отделил от останалите стоки в търговския обект, за да знае клиентът кои точно стоки са намалени. И тук вече е нашата сила – да си кажем: разглеждам намалените стоки, ако нищо не е за мен, просто излизам и не продължавам да търся, за да не купя нещо, което иначе не бих.“ |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна новина от "Бургасбус"
17:12 / 27.11.2024
Ето къде няма да има вода днес в Бургас
09:58 / 28.11.2024
Дами попълниха титулярния съдийски състав на Апелативен съд – Бургас
13:48 / 28.11.2024
16 дни ваканция за учениците в Бургас
15:32 / 27.11.2024
Бургас посреща Камиона на добрината на Coca-Cola на 4, 5 и 6 декември
11:44 / 28.11.2024
Катастрофа с двама пострадали на пътя Айтос – Бургас
09:25 / 27.11.2024
Преобразиха това бургаско училище
17:19 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета