Wizz Air с предупреждение за клиентите си
Подобно на всички авиокомпании днес, Wizz Air е изправена пред екстремни технически предизвикателства, свързани с прекъсването на глобалните ИТ системи на трета страна. Клиентите на авиокомпанията може да изпитат смущения, свързани с временно недостъпни услуги в уебсайта и в мобилното приложение.
В момента не са налични следните онлайн услуги:
- Уебсайт и мобилно приложение на Wizz Air.
- Резервационна система.
- Система за онлайн чекиране и показване на бордна карта.
- Кол центрове – нови резервации и промени в съществуващи.
По време на прекъсването се предлага безплатно чекиране на летището. Поради това Wizz Air съветва пътниците да пристигнат на летището поне 3 часа преди планирания час на излитане, за да имат достатъчно време за чекиране, преминаване през проверка за сигурност и други специфични за летището процедури.
Wizz Air благодари за всички клиенти за разбирането, докато се справя с последиците от прекъсването на глобалните ИТ системи. Екипът на авиокомпанията подчертава, че прави всичко възможно, за да сведе до минимум смущенията за пътниците.